sobota, 24 maja 2014

#11

Witam ! 
Dziś dodaje stylizacje po małej stylizacjowej przerwie xd. 
Myslę, że teraz tak będzie, ponieważ nauka, mało czasu, dotego w pogodzie w moim rejonie burze... 
Przed chwilą trochę było piorunów, ale teraz raczej chyba po burzy, mam taka nadzieję, ponieważ chciałabym coś porobić na blogu, i wziąść się za tworzenie magazynu. 
Dzisiejsza stylizacja jest w odcienach różu, ale nie zabraknie bieli i ... butów z Riviery ! :* 
Nie wiem jak Wam podoba się efekt, ale moim zdaniem outfit jest spoczko. 



Z komentarzy wylosuje osobę która otrzyma 5 sd i 50 sm ! 
Pamiętajcie o komentatorze miesiąca maj, komentujcie ;)

4 komentarze:

  1. Różowo, ale ładnie. Nie wpadłam na pomysł żeby połączyć te buty ze spódnicą z basisc, dziwne. Nawet nie przeszkadza mi to coś na głowie, a wręcz przeciwnie.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu z shariSweet u mnie nie będzie tak różowo.
    Po 1 nie pasuje mi tu ta spódnica z basic, woalka z innej bajki, naszyjnik też mi jakoś tu nie pasuje. Poza tym Twoja stylizacja jest dziewczęca a makijaż jest zbyt ciemny i nudny, a poza tym wszędzie spotykany i wystarczy jedno pociągnięcie cieniem aby to zrobić.

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do rzeczy to po 1 nie umiem robic makijaży, po 2 makijażu się NIE OCENIA, tylko stylizacje -,-

      Usuń
  3. Stylizacja jest niezła, choć zmieniłabym tu kolorystykę - różowy tu nie pasuje. Chciałaś stworzyć stylizację elegancką, a wygląda to tak jak wtedy kiedy mała dziewczynka ubiera się w rzeczy swojej mamy i odgrywa damę. Twój efekt jest taki sam.

    OdpowiedzUsuń