niedziela, 11 maja 2014

Gold

Nie mam pomysłu na tytuły ;/ No cóż. 
No to hej ;) Witam Was i dziś chciałabym pokazać Wam stylizacje stworzona przed chwilą. Wyciągnęłam z szafy te spodnie ze złotym kółkiem, poszperałam dodałam złoty naszyjnik i buty ze złotymi ćwiekami. 
Co do tego białego blezer. Mi także tu on nie pasuje, i zmieniłabym go na ramonsetke z Evil Panda, ale przecież ona ma srebrne dodatki. Na pewno każdy wie, że srebrny i złoty nie lubią się w outfitach. 
Przechodząc do stylizacji, wygląda ona tak : 




  • blezer - RIO
  • naszyjnik - Nelly.com
  • bluzka - Basic
  • spodnie - B. Bizou
  • buty - Perfect Day




3 komentarze:

  1. Outfit jest baaardzo ładny, połączenie bieli, złota oraz czerni jest moim ulubionym zestawieniem. Jak dla mnie ten blezer nie wygląda wcale tak źle, z ramoneską wyglądało by troszeczkę gorzej.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ładnie i prosto.
    Nie będę się rozpisywała, ponieważ nie ma o czym. Wszystko pasuje do siebie, może oprócz butów- nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest ładna. Złote elementy fajnie ze sobą wyglądają. Powiedziałaś, że chciałabyś dodać czarną ramoneskę - ja jej tu nie widzę ponieważ stylizacje jest bardzo elegancka. Blezer moim zdaniem jest taką wisienką na torcie. : P Jedynie nie pasują mi tu buty, zawsze kojarzyły mi się z eleganckimi kapciami.

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń