wtorek, 6 maja 2014

Konkurs na nagłowek wiosenno-letni !

Uwaga konkurs na nagłówek wiosenno-letni. Główna nagroda to ok. 200 sd + 14 reklam (10 w postach i 4 w pasku bocznym na 4 miesiace, po jednym zdjeciu na miesiąc)
Oto warunki brania udziału w konkursie : 



- szerokość 1000, wysokość 600, jeżeli bedzie wiecej lub mniej nie szkodzi dopasujemy.
- na nagłówku musi byc napis : STYLIZACJOWO - codzienna dawka mody i inspiracji ze stardoll. 
- nagłowek musi być własnego autorstwa, nie skopiowany. 
- ilość doll : od 1 do (dowolna liczba) 

Nagorda jest spora, mam nadzieje, że będzie kilka zgłoszeń. 

Ankieta z pracami ukaże się ok. 6 czerwca, konkurs trwa do 5 czerwca. Nowy wyglad ok. 7-8 czerwca. 


24 komentarze:

  1. Widzę, że moje nagłówki Ci nie starczyły. Wybrednie, jak na to, że oferowałam ci je za darmo (y).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez skąd. Twoje prace także mi się podobają, ale ja szukam czegos innego. Przepraszam, że Ciebie nie poinformowałam, ale poprostu nie przypadły mi do gustu. Staranne wykonanie, ale mi chodzilo o cos ze stylizacjami. Myslę, że się nie obrazisz i mnie zrozumiesz. Jeszcze raz przepraszam, nie chcialam Cie urazić.
      amewieczna123

      Usuń
    2. Okej, trochę mnie poniosło, byłam w gorszym nastroju. :)

      Usuń
  2. Niestety nie umiem za bardzo robić nagłówków, ale spróbuje coś zrobić :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się spodoba, zrobiłam 2 ponieważ nie mogłam się zdecydować na czcionkę :d
      praca 1: http://oi58.tinypic.com/29ncux4.jpg
      praca 2: http://oi57.tinypic.com/25tcnet.jpg
      Nie jestem w tym dobra, więc proszę o wyrozumiałość.

      shariSweet

      Usuń
    2. W 1 oraz 2 pracy wyskakuje mi okienko "Bład wyczytania strony". Proponuje zalinkować jeszcze raz lub na innej stronie np. BankFotek.

      amewieczna123

      Usuń
    3. A teraz ?
      http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=fNkd6hpTbcOSwPrlLnif%2Foh4l5k2TGxc#.U2os-Pl_uZk
      http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=fNkd6hpTbcMj7Tf2PVm9Doh4l5k2TGxc#.U2otDfl_uZk

      Usuń
    4. ŁOOOOŁ zabawa z rozjaśniaczem czy z czymś innym z gimpa i co ? 200 sd i 14 reklam jest tego wart ? tylko 10 minut pewnie to robiłaś *_*

      Usuń
    5. Odpierdol się anonimie, nie jestem w tym dobra ale chce spróbować swoich sił. Wiem że nie mam szansę ale noego musisz mi tego wypominać.

      Usuń
  3. Na pewno coś wymyślę ;) Do kiedy można zgłaszać?
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 5 czerwca, mg dać więcej czasu jezeli nie zdazysz.

      amewieczna123

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Moje prace. Bardzo się postarałam, mam dzieję, że są wyróżnienia.
    Jeśli wygram napiszecie do mnie?
    praca 1 : http://www.bankfotek.pl/view/1722875
    praca 2 : http://www.bankfotek.pl/view/1722876
    nie mogę się doczekać wyników!
    Lilia36266

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilia36266, Ty sobie chyba żarty robisz ?? Zapytałaś mnie o zgodę co do pobrania moich stylizacji z bloga ? Takowego zapytania nie było, wiec nie życzę sobie abyś kopiowała moją pracę. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję że zauważyłaś !!! ;P

      Usuń
    3. Czemu mam wrażenie anonimie że ty to kociara100 ? Pod jej pracą nie ma ani jednego hejta.

      shariSweet

      Usuń
    4. to nie ja xD nie wiem kto to ten anonim pewnie właścicielka bloga nwm

      Usuń
    5. Nie chcę się z Tb wdawać w kłótnie. Czemu mam niby pisać te komki ? Wytłumacz mi czemu ? Przecież te nagłówki sprawiają mi radośc, że ktokolwiek czyta tego bloga. A ty mi mówisz, że dodaje ovraźliwe komentarze do nagłówków.

      amewieczna123

      Usuń
    6. Bo na mnie zaraz, że ja dodaje skąd mam wiedzieć kto dodaje anonim ki, powinnaś zablokować aby anonimowy nie dodawali komentarzy. Przepraszam za oskarżenia Amewieczna123. :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się :)
    http://www.bankfotek.pl/view/1725638
    Może być taka grafika ? :) czy inna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna dodaje http://www.bankfotek.pl/view/1725667

      Usuń
  6. zgłaszam się: rozaliasgraphic.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń