sobota, 10 maja 2014

Pastelowy rock ?

Witajcie !
Przepraszam Was najmocniej za to, że przez ostanie 2-3 dni nie dodawałam postów. 
Wiąże się to z nauką oczywiście. 
Mam nadzieję, że zrozumiecie moja sytuacje. 

Co do stylizacji to dzis postawiałam na dośc dziwne, ale nie złe połaczenie. Jest to połaczenie rock'a z pastelową, spokojna spódniczą z Archive. Całośc nie jest najgorzsza. 


  • kurtka - Tingeling
  • stanik - Basic
  • spódniczka - Archive
  • szelki - Akademia
  • rajstopy - Stardesign Fashion
  • zakolanówki - Evil Panda
  • platformy - Nelly.com

2 komentarze:

  1. Gdyby nie szelki, rajstopy oraz podkolanówki było by ok. Zestawienie tej kurtki ze spódniczką nawet mi się podoba.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mi się bardzo podoba. Odjęłabym tu tylko rajstopy, szelki i zakolanówki. Czarne buty + czarna spódniczka do siebie pasują, a poza tym są srebrne elementy które siebie dopełniają. Spódniczka wygląda całkiem ładnie, dzięki delikatnej dziewczęcej twarzy i równie delikatnemu makijażowi stylizacja nie jest zbyt ciemna i przytłoczona a spódniczka ma do czego pasować! :)

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń