poniedziałek, 5 maja 2014

Powitalna stylizacja

Zgodnie z zapowiedzią, oto pierwszy post od nowej kreatorki kolaży! 

Cześć, mam na imię Karolina i mam 17 lat. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem mabesweet96
Uwielbiam modę oraz mam bzika na punkcie Michaela Jacksona, a na dodatek nie umiem żyć bez kawy 
i czekolady (ot, takie niegroźne uzależnienia :D). Mam nadzieję, że spodobają wam się moje pomysły 
na udany outfit. Pamiętajcie, że jestem otwarta na każdego typu sugestie i krytykę, ale również na miłe słowa w komentarzach. Dzisiaj w kolażu zaprezentuję Wam majówkowy look. 



W kolażu użyłam rzeczy, które moim zdaniem są absolutnym MUST  HAVE (również majowy hotbuys), 
a ceny za nie są niezbyt wygórowane. 
Wybaczcie mi buty (wiem, że lepiej wyglądałyby białe szpilki z nelly.com), ale kupiłam je ostatnio w bazaarku za okazyjną cenę i muszę się nimi nacieszyć, bo długo na nie polowałam. :)

2 komentarze:

  1. Stylizacja jak i kolaż bardzo fajna. Zgadzam się, zmieniła bym te buty, mimo to jest ok. Czekam na kolejne posty ;)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że będziesz robiła kolaże na blogu. :) Stylizacja fajna, ładnie dobrane koloru. Buty mogły być inne, ale dzięki złotym elementom na torebce pasują one do Twojego kolażu/stylizacji. Z niecierpliwością czekam na nowe, kolejne posty. ^^

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń