czwartek, 15 maja 2014

BRAK POMYSŁU NA TYTUŁ

Helloł ;)
 Tu znów ja ! Sorry, że przez te kilka dni zaniedbałam bloga i wpisy.      
 Nie ma zbytnio na razie czasu, aby pisać dluższego posta, ale za to,
 że przez te dni nie dodawałam stylizacji mojego autorstwa mam dla
 Was wynagrodzenie. Dziś dodam 2 stylizacje. Myślę, że to okey i 
 sprawiediwie wobec Was z mojej strony. Teraz zmykam, jadę na
  zdjęcia do fotografa.

                                            Buziaczki ! ;*







blzuka I - Hot Buys Summer Retro
bluzka II - Orginal Future
spódniczka - Basic
blezer - Nelly.com
baletki - Basic















Jak podoba Wam się dzisiejsza stylka ? 
Macie jakieś uwagi ?









2 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna, jedyne co mi nie pasuje to kołnierzyk z cekinami oraz buty. Reszta jak najbardziej ok.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest ciekawa, taka lekko delikatna. Bez tego kołnierzyka z bluzki Hot Buys było by dużo, dużo i jeszcze raz dużo lepiej, tak samo z balerinkami. Te dwie rzeczy troszkę psują stylizacją, ale prócz tego wszystko wygląda bardzo ładnie, pasuje do siebie kolorystycznie itp. Zmieniłabym tylko makijaż usta jaśniejsze tak samo jak te rzęsy które zakrywają Twoje ładne oczy. Wystarczyłby jeden z tuszy i lekkie muśnięcie srebrnym lub białym cieniem do powiek.

    goodloveest ♥

    OdpowiedzUsuń