poniedziałek, 12 maja 2014

Wyniki castingu na redaktorów

Do castingu zgłosiła się jedna osoba, przykro mi.Jest to shariSweet. Znam Cię - jesteś wierną czytelniczka. 
Bardzo spodobały mi sie twoje 2 stylizacje. 
Przyjmuje Cie na okres próbny na 2 tyg. 
Po tym czasie okaże sie czy zostaniesz. Co do dnia ukazywania sie postów. Napisz mi w KG lub w wiadomości prywatnej dni tygodnia w których możesz dodawać stylki. 
Możesz dodawać je min. 3 razy w tygodniu.
Mam nadzieje, że się cieszysz i, że sprawdzisz się w roli redaktorki.

4 komentarze:

  1. Cieszę się, jestem lekko podekscytowana(?). Może dlatego bo to pierwszy blog na którym będę dodawała swoje stylizacje :). Mam nadzieję że spodobają się Wam oraz Tobie moje stylizacje.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja? Bo nie wiem czy w ogóle mam cokolwiek pisać. Miałam robić 1 kolaż na tydzień, ale nigdzie o mnie nie wspominasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie złość się. Myślałam, ze po tej sprawie z nagłówkami skończyłas pracę, bo nic nie dodawałaś przez 2 tygodnie. Jeżeli gdziess wyjechałaś, mogłaś mnie poinformowac. Spoko, nadal piszesz

      Usuń
  3. nie pisałam przez tydzień, mój ostatni post jest z 5. maja :D

    OdpowiedzUsuń