sobota, 10 maja 2014

Przypomnienie

Uwaga konkurs na nagłówek wiosenno-letni. Główna nagroda to ok. 200 sd + 14 reklam (10 w postach i 4 w pasku bocznym na 4 miesiace, po jednym zdjeciu na miesiąc)
Oto warunki brania udziału w konkursie : 



- szerokość 1000, wysokość 600, jeżeli bedzie wiecej lub mniej nie szkodzi dopasujemy.
- na nagłówku musi byc napis : STYLIZACJOWO - codzienna dawka mody i inspiracji ze stardoll. 
- nagłowek musi być własnego autorstwa, nie skopiowany. 
- ilość doll : od 1 do (dowolna liczba) 

Nagorda jest spora, mam nadzieje, że będzie kilka zgłoszeń. 

Ankieta z pracami ukaże się ok. 6 czerwca, konkurs trwa do 5 czerwca. Nowy wyglad ok. 7-8 czerwca. 

3 komentarze:

  1. Oddodałam pracę na konkurs, mam nadzieję że nie będę jedyna i że praca się spodoba. Jak uda mi się wygrać (jakimś cudem) będę mogła również dorobić mini nagłówki do etykiet po boku.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie mam talentu, ani umiejętności do takich spraw- pora się nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) ---> http://rozaliasgraphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń