sobota, 10 maja 2014

Uwaga, promocja na reklamy + niespodzianki dla czytelników

Witajcie ;) 
Dość długi tytuł, prawda ? 
Z czym się wiąże ? Już mówię i wszystko tłumacze.


PROMOCJA NA REKLAMY 

Postanowiłam zrobić reklamy taniej, ale nie na zawsze, na troche, poniewaz to promocja. 
Nie ma szczegółowych cen. 
Wszytskich posiadaczy blogów uszczęśliwie...
Wszystkie reklamy za free (za darmo) !!!! 
Promocja trwa do czerwca. Zglaszać sie w zakładce "REKLAMY" lub w KG, na priv amewieczna123


NIESPODZIANKI DLA CZYTELNIKÓW

Co jest tą niespodzianka czytelnicy ? 

Jest ich kilka, dokładnie 5. 

Pierwsza wiąże się z ... z obserwowaniem. Za zaobserwowanie bloga darmowa reklama (do wyboru rodzaj reklamy) własnego wyboru.    

Następną, druga niespodzianka jest to, że jeżeli macie bloga i wstawicie reklamę naszego bloga, czeka Was mała, spora niespodzianka, jaka dowiecie się ;) 

Trzecia niespodzianka. TO PROMOCJA NA REKLAMY ! Wszytskie za darmo ! 

Czwarta. Zapowiedź mega konkursu. 

Piąta niespodzianka ...  w swoim czasie.

7 komentarzy:

  1. Blogi muszą się rozwijać
    + gdzie mam się zgłosić, żeby zrobić loterię między blogową ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się nad jedną reklamą lub reklamą bloga. A niespodzianki nawet ciekawe, mam bloga i postaram się jutro dodać tam reklamę twojego bloga :) A na konkurs to się nie mogę doczekać.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok to ja chciałabym mój blog tu mieć wiesz o co chodzi więc ja później wstawię na mój blog reklamę twojego bloga i mój blog nazywa się może link zawszezstardoll.blogspot.com

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. http://stardollnatalka1604.blogspot.com/ czy moge rosić o reklame?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi niespodziankami. Obserwuję bloga i prosiłabym o reklamę mojego konta.
    Rodzaj reklamy:
    w poście. (Bez tekstu)

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam reklamę twojego bloga na moim
    adres to metamorfosisstardoll.blogspot.com

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń