poniedziałek, 5 maja 2014

Stylizacja dnia : Elegantly

Cześć miśki ;* 
Mam dla Was dzis stylizację elegancka, czego jeszcze nie bylo. 
Czarny i biały kolor, czyli 2 super fajne i mega uniwersalne kolory w tej stylizacji sie łączą i wyglądaja jak moim zdaniej okej. Zachęcam do komentowania. 





blzuka1-It Girls/bluzka2 - Denim and supply/spodenki-Basic/rajstopy-Fallen Angel/torebka-MR./buty-Callie's Picks



Dla autora najciekawszego i najlepszego komentarza przewidziana nagroda w postaci drobiazgów (4) z Gift Shop'u. 

Zachęcamy ! 

2 komentarze:

  1. Podoba mi się połączenie czerni, bieli i brązu, według mnie te 3 kolory wyglądają razem bardzo dobrze. Stylizacja jest ciekawa, nie podoba mi się w niej tylko ta bluzka pod spodem oraz kopertówka którą widać pod rajstopami. Bluzkę mogła byś wymienić na np. biały,luźny top na ramiączka z basics. Według mnie masz talent do stylizacji, a jak będziesz próbowała będzie wychodziło Ci to coraz lepiej :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór kolorów był strzałem w dziesiątkę. Biel, czerń i brąz świetnie do siebie pasują i fajnie wyglądają w stylizacjach. Twoja stylizacja jest elegancka, ale rajstopy i ta nutka czerni dodają tu odrobiny pikanterii. :] Teraz dam małą uwagę, kopertówka wygląda okropnie! :( Wygląda jakbyś połowę trzymała a drugą połowę włożyła do rajstop nie wygląda to dobrze. :[ Te dwie bluzki razem nie pasują do siebie. Lepiej by pasowała luźna koszula z Basics, lub koszulą z Callie's Picks (tą za 13 sd). Ale tak to jest ładnie ciekawie i stylowo. No i makijaż pasuje! ^^

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń