niedziela, 4 maja 2014

Powitanie! ; *



Hej! Mam na imię Karolina i mam 17 lat. Interesuję się muzyką, stardoll'em, grą na gitarze i tańcem. Na stardoll ukrywam się pod nickiem goodlovebest. Ba tym blogu będę prowadziła dział ze stylizacjami. Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu. Jeszcze kilka informacji.

  • Stylizacje będą pojawiały się raz w tygodniu.
  • Posty będą ukazywały się w czwartki. 
  • Posty będę starała się dodawać systematycznie, ale jeżeli coś mi wypadnie to w jednym poście pojawią się dwie stylizacje. 
  • Proszę o szczere ocenianie moich outiftów.   


Futerko - Archive, Bluzka - Wild Candy, Top pod spodem - Rio, Spodnie - Rio, Buty - Callie's Picks/Archive(starbazaar)

2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać twoich postów, mam nadzieję że zostaniesz z nami na długo :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam taką nadzieję. :)

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń