niedziela, 4 maja 2014

Stylizacja Dnia

Dzis niedziela, koniec majówki oraz wolnego od szkoły. 
Szkoda, że już jutro lekcje, lekcje i lekcje.
Co do stylizacji.
Dzisiejszą stylizacją dnia jest mój najnowszy outfit. 
Mam pustke w głowie, brak weny na stylizacje, ale ta uważam za udaną. 
Podejrzewam, że sie Wam spodoba, choc nie jest tak źle, ale stać mnie na cos lepszego. 

A i co do stylizacji dnia dokładnie baneru z napisem "Stylizacja Dania" użyłam go raz i starczy. Niby pasuje do reszty panterkowatego wyglądu bloga, ale jakoś nie koniecznie mi się on podoba. 




blezer-Callie's Picks/sukienka-Basic/buty-Riviera






4 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna, dała bym jeszcze jakąś torebkę. Mimo to jest bardzo ładna, połączenie bieli i różu to strzał w dziesiątkę :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja w którą chętnie bym "wskoczyła", ubrała się. Tak, jak sahriSweet uważam, że połączenie tych kolorów (biel i róż) to świetne połączenie! Brakuje tu jakichś dodatków np. torebka, bransoletka, naszyjnik lub pasujący makijaż. Szkoda tylko, że znów "wycięłaś" swoją doll, nie wygląda to ładnie ani estetycznie. Ale poza tym jednym małym błędem to wszystko okey. ^^

    goodlovebest ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale nie zmienię tego. Mam młodszego brata który ciągle zabiera mi komputer, że nawet czasem nie mg stworzyć stylki, a co dopiero obróbek graficznych pracy. Proszę o zrozumienie.

      amewieczna123/administratorka

      Usuń
    2. Rozumiem :D Wiem, jak Bartek przeszkadza. ; / Ale najważniejsze, że stylizacja bardzo ładna. :>

      goodlovebest ♥

      Usuń